El
programa electoral del PSPV-PSOE de les Alqueries acull nombroses
propostes de les àrees d'economia, hisenda i comerç: «la part
econòmica és una de les nostres prioritats, s'ha fet molt bé
durant les anteriors legislatures, però s'ha de seguir treballant i
innovant», explica Esther Lara, candidata a l'alcaldia de les
Alqueries pel partit.
A
més, Lorena Maure, número 4 de la
llista
socialista enumera algunes de les propostes econòmiques: «es farà
el portal
de transparència a la web municipal reflectint tots els ingressos i
totes les despeses de l’Ajuntament, per tal de poder-se consultar
en qualsevol moment». Altres objectius són «potenciar la
contractació d’empreses i serveis locals i augmentar la partida
pressupostària destinada a la borsa de treball temporal de veïns».
Per
la seua banda, Pedro Aldama, segon a la llista socialista recorda que
«gràcies a la gestió econòmica realitzada durant els últims anys
amb el tancament d’exercicis pressupostaris amb superàvits i
remanents de tresoreria, es podrà realitzar una reducció
progressiva de l'IBI en els pròxims anys». Aquesta àrea es
completarà amb la posada
en marxa a la web municipal del portal de tràmits online amb
l'objectiu de facilitar les gestions d'empreses i particulars amb
l'Ajuntament».
En
quant a Comerç, el PSOE de les Alqueries inclou entre els seus
projectes un
Pla d'Acció Comercial juntament amb l'Associació de Comerciants
ACOA, així com la creació d'un distintiu de qualitat comercial, a
més de desenvolupar la imatge corporativa del comerç local
juntament amb ACOA.
Daniel
Domingo, 5è
membre a la llista, destaca que «es relitzaran campanyes de promoció
de consum en dates assenyalades per tal d'impulsar encara més el
comerç de les Alqueries i potenciarem la promoció comercial per
fidelitzar clients i atraure nous consumidors».
Finalment,
Cristina Martínez, explica que «es treballarà per la creació
de la ruta de la tapa; és una acció que ha funcionat molt bé en
localitats veïnes i que pensem que també pot funcionar a les
Alqueries sent una manera d'apropar al consumidor als establiments
d'hosteleria del municipi; a més, podria atraure a gent d'altres
localitats».